23. apr. 2012

SMIL!



Det er bare været en af de der dage, som ser let ud på papiret, men som bare føles uendelig lang og kedelig. Jeg har kun været i skole i 3 timer i dag, men den har føltes som 10 timer pga. ingen net. Jeg opdager virkelig hvor afhængig jeg er af nettet i timerne :D Jeg stod op kl. 6 i dag!? Shit, det er bare ALT for tidligt for mig. Jeg skulle hjem fra min kæreste, så skulle derfor køre i bus i halvanden time og så i bil i 3 kvarter. Grundet den lidt kedelige og langsomme dag trak jeg også i noget behageligt tøj. Bukser og en trøje - simpelt, ikke det vilde. Men buksernes grønne farve gør mig nu så glad, og halskæden pepper ligesom også outfittet lidt op.
Til sidst en lille opfordring: Husk at smile, så ødelægger en kedelig dag ikke humøret ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar