16. maj 2012

Nyt fra genbrug








Der er bare ikke noget bedre end at komme hjem med nyt tøj, for nærmest ingen penge! Den anden dag fandt jeg den hvide top, vesten og tasken i genbrug. Jeg er helt vild med broderingerne på den hvide top, jeg synes de er så fine og feminime. Vesten er jeg lidt i tvivl om jeg får brugt. Jeg synes på en måde at den er mega fed og rå, men på den anden side kan jeg ikke finde ud af om den er mig. Men det vil tiden jo vise :-) Jeg vil i hvert fald prøve at style den en af de kommende dage.

Nu kommer der en miniferie, og hvor er det dog rart! I skolen er vi igang med en eksamensynopsis, men efter som jeg tror jeg er nogenlunde med, så holder jeg ferie fuldt ud. Håber i alle får en rigtig dejlig kristi himmelfarts ferie :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar