1. maj 2012

Shorts og bar ryg!









YEAR! Endelig blev vejret godt nok til shorts. Det var måske lige koldt nok kl. 8 om morgenen, men her om eftermiddagen er vejret da for skønt :-) Det er simpelthen så dejligt at man kan mærke sommeren er på vej.
Outifttet: Den hvide blazer er fra H&M, det samme er både øreringene, halskæden og armbåndet. Shortsene og toppen er begge fra Gina Tricot. Toppen faldt jeg pladask for i lørdags! Den friske farve og den bare ryg ramte bare plet. Jeg synes nemlig at det er 1000 gange flottere med en bar ryg, i stedet for en nedringet bluse. Men ja, det er også bare min mening :-)
Håber i alle har en god dag og rigtig får nydt vejret - det gør jeg! :-)

P.S. Undskylder den dårlige kvalitet på nogen af billederne. Selvudløseren ville ikke helt som jeg ville ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar