24. aug. 2012

Et lille miniproject



Da jeg stadig bor hjemme ved mor og far, har jeg desværre ikke det privilegium at have et walk-in-closet. Jeg har i stedet overtaget gangen udenfor mit værelse, og bruger den til alle mine mange sko og mine blazere og jakker (jeg kan nemlig langt fra have alt mit tøj på mit værelse). Jeg har dog længe ville gøre noget ved min skoorden. Som i kan se på det første billede, så er der ikke meget orden over det. MEN, nu har jeg endelig taget mig sammen til at rydde lidt op i det. Jeg har fået smidt omkring 15 par sko ud (og fundet sko, jeg ellers havde glemt jeg havde :-D), alle kasser er smidt væk, og det hele ser nu lidt mere overkommeligt ud, som i kan se på billede 2. Jeg synes i hvert fald det har pyntet :-) Nu kan jeg bare drømme om mit fremtidige walk.in-closet, så jeg ikke behøves de her nødløsninger ;-)

1 kommentar:

  1. hold da op har lige fundet din blog og synes du har en rigtig fed stil så jeg følger:-)
    kig forbi min blog hvis du får tid:-) og lyst
    https://www.facebook.com/fashionwithaprize

    SvarSlet