22. aug. 2012

Gettin' ready for colder days




Her på de seneste har jeg købt en del efterårstøj og jeg tænker hele tiden når jeg køber noget nyt: "Kan det bruges om et par måneder også?" :-D Jeg begynder egentlig at glæde mig til efteråret, sådan rent garderobe mæssigt i hvert fald. Jeg kommer nok til at savne bare ben og varme ret hurtigt ;-) Men tilbage til tøjet, jeg har bl.a. købt disse tre striktrøjer. Den sorte og den bordeauxrøde er samme model og de er købt i Gina Tricot. De har den fede detalje, at de er en del længere bagpå end foran, og så er har de en v-hals, som jeg er ret vild med i øjeblikket. Udover det er de også oversize, som jo bare er så lækkert at gå i. Den sort/grå striktrøje er fra H&M, og den er faktisk købt i en størrelse 42, for netop at den også kunne blive oversize. Modellen er egentlig en lidt stram strik, men jeg kan nu meget bedre lide den stor :-)

4 kommentarer:

  1. Er helt vild med de to, du har købt i Gina Tricot. Striktrøjer kan man aldrig få for mange af :)

    - Julie P.
    www.thisisjulie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. De var også billige - derfor jeg tillod mig selv at købe to ;-) hehe.

      Slet
  2. Lækre, lækre striks! Især den mørkerøde på det første billede. Kan det passe det er den fra Ginatricot? :)
    http://www.cecilie-bruun.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den mørkerøde og den sorte er begge fra Gina Tricot :-)

      Slet