25. aug. 2012

Packing for Alanya




Så er det i morgen jeg smutter på ferie til Alanya med kæresten!! Hvor jeg dog glæder mig! Jeg har efterhånden været ved at pakke i nogle dage nu. Jeg pakker altid på den måde, at jeg sætter mit tøj sammen i sæt til alle dage jeg skal være afsted, både dag og aften, og så tilføjer jeg så lige 3-4 sæt mere :-D Ja, jeg er en af dem der overpakker forfærdeligt meget, og det er altid spændende at se om kufferten kan lukkes. Hehe. Jeg er også utrolig bange for at glemme noget, så jeg skriver tusinder af gule sedler, når jeg kommer i tanke om noget jeg skal have med, som jeg ikke kan pakke før selve dagen. Jeg har fx skrevet tyggegummi ned :-D

2 kommentarer:

  1. uuh hvor kan jeg spotte mange fede ting i de bunker der glæder mig til at se outfit blilleder derfra:-) hvis altså der bliver nogle:-)håber du får en kanon tur og pas godt på jer selv:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der skal nok komme nogle outfit billeder fra rejsen ;-) Og tusind tak!

      Slet