5. sep. 2012

Billedboom fra Alanya part 1

Her er første omgang billeder fra ferien i Alanya. Det var virkelig en dejlig tur, og jeg er vild med Alanya og Tyrkiet i det hele taget. Det var første gang mig og min kæreste ikke havde all-inclusive, og det var faktisk rart, for så kom vi ud og spise hver aften. Vejret dernede var også i top - vi havde imellem 35-40 grader :-)

Da vi var ude at spise den første aften 


Ja, jeg overpakker alt for meget. Men jeg oplever altså også at jeg bruger det meste ;-) 





Tirsdag aften gik vi på opdagelse i Alanya. Det resulterede i at vi kom til en masse flotte steder, men også at vi tog en forkert bus og kom helt uden for Alanya, hvorefter vi måtte tage en taxa hjem. Haha, jyder på tur :D


På shopping i Bazaren



Lækkert mad. Vi fik en 3-retters-menu for kun 25 lira!

Aftentur på stranden. 



På bådtur. Lækker tur!




Crazy tyrker 


Ham her kan jeg godt lide :-)

Dette sker, når en tyrker hugger kameraet ;-)

Vi fik set meget smuk natur da vi var på bådtur


Jeg synes selv jeg er en tøsepige med mange ting, men ikke med højder og vand. Jeg elsker at springe fra båden af, og kunne gøre det om og om igen :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar