11. sep. 2012

I love genbrug








Jeg bliver gladere og gladere for genbrug som tiden går. Det er en fin måde at få noget helt unikt på, som ikke er noget alle kan købe i denne sæson. Og så er det jo billigt, og det er noget en fattig pige som mig selv sætter stor pris på ;) I sidste uge var jeg forbi de tre genbrugsbutikker som ligger i den lille by, som jeg bor i, og aldrig har jeg fundet så meget på én gang. Jeg kom hjem med alle ovenstående ting + en taske, som jeg dog gav min mor. Der er nogle fine jakker i blandt, jeg er især vild med den første oversize jakke med det smukke print og jakken med læderdetaljer. Jeg fandt også en striktrøje i armygrøn (ja, den ser ud til at have en lortefarve på billedet, men den er faktisk rigtig fin armygrøn), en sort oversize rullekrave og en bordeaux fløjsnederdel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar