28. okt. 2012

Du smukke efterår





Hvis det var nytår nu, og jeg skulle lave et nyt nytårsfortsæt, så skulle det være at sætte mere pris på den årstid jeg befinder mig i. Jeg er så god til at brokke mig over vejret - så regner det for meget, så er det for koldt, så sner det for længe, og når det endelig bliver sommer, så er varmen ikke til at holde ud. Kender i det, eller er det bare mig? :-) Jeg har derfor samlet en masse af mine smukke efterårsbilleder, for netop at minde mig selv på, at efteråret også har sin charme! Dette regner jeg med at gøre med vinter, forår og sommer også :-)

2 kommentarer:

  1. Det er nogle utrolig smukke billeder!!
    Men efteråret er også smukt med de mange brune blade og det flotte lys!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :-)
      Ja, efteråret er virkelig en smuk årstid!

      Slet