9. okt. 2012

If I was rich, I would buy these classics







Nu køber jeg jo meget sjældent dyre luksus items. Min garderobe består faktisk kun af highstreet og genbrug, andet har jeg ikke rigtig råd til ;-) Men hvis jeg havde (åh, hvis jeg dog havde), så ville disse ovenstående ting være noget af det første jeg invisterede i. Hvem ved, måske får jeg mig en gang taget mig sammen til at spare op til en af dem. I så fald, så ville mit første køb være ruskindstasken fra Balenciaga. Det er simpelthen drømmetasken! Meeen, 1500 dollars? Det er godt nok også en sjat penge da ;-) Acne er også noget jeg en dag håber at eje noget fra, det er nok mit ynglingsmærke. Så støvlerne, læderjakken og angorastrikken står også højt på ønskesedlen. Derudover har vi jo også tasken fra Alexander Wang, Brenda bag. Og så Jeffrey Campbell Lita støvlerne. Åh ha da, man har vel lov til at drømme, ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar