25. okt. 2012

Looking back on 4 years today


 I dag er faktisk en meget speciel dag for mig :-) Det er nemlig Martins og mins 4 årsdag! Jeps, i dag for 4 år siden begyndte vi at komme sammen. Som tiden dog flyver, haha! Det har været 4 skønne år. Vi har været igennem meget sammen, men det er alt sammen noget der har gjort os til det par vi er i dag. Jeg havde aldrig troet, at jeg skulle slappe så meget af med en person, som jeg gør med Martin. Jeg elsker ham utrolig højt. (Og ja ja, jeg skal nok stoppe min romantiske pladder nu ;-)).

Billederne er alle billeder taget i løbet af de 4 år. Det først er fra da vi gik på efterskole, og det sidste er fra da vi var i London sidste nytår :-)

Pga. vores årsdag har Martin taget en fridag i morgen, og han kommer derfor i aften. Så skal vi ud at spise, jeg glæder mig! :-) God torsdag til jer derude!




4 kommentarer:

  1. Sikke nogen gode billeder :)

    Tillykke!

    God dag herfra
    ninnasverden.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  2. årrh kæmpe tillykke:-) det ligner slet ikke dig på det første billede:-) I ser så sød ud sammen:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, har nok forandret mig lidt i løbet af 4 år (heldigvis), hehe. Tusind tak! :-)

      Slet