8. nov. 2012

10 random facts om mig #2


Så er det igen blevet tid til lidt fakta om mig :-)

  •           Jeg er en stor vandhund.
  •           Jeg elsker højder og vil meget gerne prøve faldskærmsudspring engang.
  •           Jeg er en boldspasser, kan slet ikke kaste eller gribe noget som helst. 
  •           Jeg elsker en god film.
  •           Jeg er et stort familiemenneske, og min største drøm er at stifte min egen J
  •           Jeg er virkelig dårlig til at lave mad. Engang passede jeg børn, og pigen som gik i 1. klasse måtte hjælpe mig med at koge pasta :D (jeg har dog lært det sidenhen)
  •           Jeg bestemmer mig altid for hvilket tøj jeg skal have på om aftenen, og lægger det så frem, så det er klar om morgenen.
  •          Jeg foretrækker en hyggeaften med kæreste, familie og venner frem for en vild fest.
  •           Jeg har to søskende, en lillebror og en storesøster. Dog er jeg noget højere end min søster, og mange tror at jeg er den ”store”, selvom hun er 4 år ældre.
  •           For mig er der ikke noget bedre, end at ligge under dynen. Jeg elsker min dyne.

2 kommentarer:

  1. Vi er så ens på nogle punkter, og alligevel så forskellige :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det ville da også være kedeligt hvis vi var helt ens ;)

      Slet