3. jan. 2013

10 random facts om mig #3


  •  Det frækkeste for mig, er når folk blinker og smiler.
  •  Jeg har røget, gør det dog ikke mere. Men jeg synes i det hele taget at folk er for sippede, når det kommer til smøger. Den debat må snart være færdig.
  •  Jeg tror på Jesus og på Gud, en tro jeg er vokset op med.
  • Da jeg gik i skole var jeg en kæmpe pjækrøv. Sluttede af med omkring 20 % fravær.
  • Mit drømmested at bo er nok Silkeborg.
  • Da jeg var 10 år faldt jeg på cyklen og brækkede kæben. Det har siden hen krævet 4 operationer fra jeg var 10 år – 14 år.
  • Jeg har ikke noget kørekort. Alle mener jeg skal have et, men jeg går egentlig ikke så meget op i det. Der er så meget andet jeg hellere ville bruge 13.000 kr. på ;-) 
  • Jeg skriver altid mulige outfits ned på en note på computeren. 
  • Ligeledes har jeg også altid en shoppingliste på en note. Den bliver bare aldrig slettet, der dukker altid noget nyt op ;-)
  • Jeg er vild med countrymusik. Især Alan Jackson! Faktisk har jeg en meget bred musiksmag, rock, pop, hip hop, r&b, you name it. Det eneste jeg hader er sådan noget elektronisk noget. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar