18. feb. 2013

Dagens outfit


Nederdel: Asos. Top: Gina Tricot. Læderjakke og støvler: H&M.

6 kommentarer:

  1. årh hvad jeg ikke ville gøre for at have dit hår!!!!

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. http://www.trendsales.dk/listings/acne-troeje-sweater-i-70-angora-angorauld-angoratroeje-micah/30804161?pn=1&rt=ssr&search=acne+sweater&status=1

    Jeg har som sagt lige købt den hvide Acne strik, men har netop fået tilbud om at købe min absolutte drømmejakke, og må derfor sælge strikken igen! Er du interesseret? 1000 kr. inkl. forsendelse, så er den din. Str. S. Stadigvæk med tags og ubrugt.

    SKRIV TIL MARIE_JEDIG@hotmail.com hvis det har interesse!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ikke lige pengene til den på nuværende tidspunkt, men jeg må jo lige holde øje med den på trendsales :-)

      Slet