25. feb. 2013

The Oscars 2013









Smukke, smukke kjoler! Disse er mine favoritter fra årets Oscar-show. 

1. Svenske Alicia Vikander fra "En kongelig affære" så jo skøn ud i kjolen. Masser af fine detaljer, super sexoet uden at vise for meget hud. 
2. Halle Berry gør det bare super godt i denne arkitektoniske sag med glimmerstriber. 
3. Anne Hathaway i en lidt 60'er inspireret sag, som passer perfekt til hendes korthåret frisure. 
4. Jennifer Lawrence i det helt store skrud. Hun vandt prisen for bedste kvindelige hovedrolle, så det var en rigtig vinderkjole. 
5. Også Amanda Seyfried var i en rigtig fin kjole efter min mening. 
6. Ingen glimmer eller noget, bare helt enkel og ren. Fantastisk godt gået af Charlize Theron.
7. Sandra Bullock i en smuk kjole med transparante detaljer. 
8. Jessica Chastain giver mig lyst til at glemme alt om solbrun hud, og i stedet drømme mig til hendes fine snehvide hud. Der er simpelthen ikke en finger at sætte på hende. Det er vist perfektion. 

2 kommentarer:

  1. Smukke kjoler! Min favorit er sandra bullock :)

    Har en lækker giveaway på min blog, hvis du er interesseret:
    http://www.nataschacoester.dk/2013/02/giveaway-4.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun gør det også godt :-)
      - jeg vil lige kigge forbi!

      Slet