18. apr. 2013

Fødselsdagsønsker






Jeg fylder 21 år lige om snart. Og jeg glæder mig! Jeg bliver faktisk som et lille barn når jeg har fødselsdag :-D Min ønskeliste er meget laang, og her er nogle af mine ønsker - både realistiske og lidt mere urealistiske ønsker.
- iPhone 5! Min gamle HTC Wildfire trænger til at blive skiftet ud!
- Noget transperant, såsom kjolen fra Monki. Viddebukserne er heller ikke helt dumme, da de er transperante fra midt på låret og ned.
- Cat eye solbriller! En solbrille form jeg endnu ikke ejer. Det skal der laves om på!
- Gennemsigtig lampeskærm fra Nordlux. Denne tilhører en serie hvor man kan "mix and match" med både lampeskærm og ledning. Super smart!
- Stribede puder, fordi det er da for pænt.
- Nye sko får man aldrig nok af. Et par sorte med rem omkring anklen, og et par hvide stiletter kunne jeg godt bruge til min samling.
- Løse læderbukser. Disse må nok desværre blive et af de mere urealistiske ønsker, da de koster mange penge ;-)
- Et par gode tøsefilm ønsker jeg mig altid, og i år er ingen undtagelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar