25. jun. 2012

Dagens outfit




Bukser og top: Gina Tricot. Denimjakke: London. Pumps: Deichmann. Bælte: Genbrug.

Sådan så jeg ud i går aftes, da jeg var ude at spise med kæresten. Bukserne jeg havde på er ret så gamle. Tror de er næsten 3 år faktisk. Men hvor er det bare rart når man finder noget gammelt tøj, som man får lyst til at bruge igen. Jeg synes i hvert fald selv de er ret fede + så er de super behagelige at have på. Det er jo en win-win ;-)

I morgen bliver jeg endelig student! Jeg skal op i mundlig dansk, og jeg er ret nervøs for den. Men jeg har det egentlig på den måde, at folk går lidt for meget op i karakterer. Jeg prøver i hvert fald at neddæmpe det hele lidt, for det gælder altså ikke liv eller død ;-) Men årh hvor bliver det rart at være færdig med alt det her. Det bliver godt nok en befrielse :-)

Held og lykke til alle jer, der også skal op til eksamen. Hej hej! :-)

1 kommentar:

  1. Vildt fedt outfit!
    Vil give dig ret i, at det er dejligt at finde noget gammelt, som man har lyst til at bruge igen.... og som man stadig kan passe ;-)

    http://www.cecilie-bruun.dk/

    SvarSlet