28. jun. 2012

STUDEEENT!



Outfit - Shorts: Gina Tricot. Jakke: Vero Moda. Top: Vila.

YES! Endelig blev jeg student! Jeg var oppe i den sidste eksamen, dansk, i tirsdags, og heldigvis sluttede jeg af med en fin karakter. Jeg er nu især glad for det, fordi dansk er det fag jeg synes bedst om :-) Men ej, hvor er det bare lækkert at være færdig. Ikke mere læsning, ikke flere noter og ikke mere nervøsitet! Nu skal der bare festes og slappes af :-) Efter jeg om tirsdagen havde fået huen på blev der holdt studenterfest for familien. Det var en rigtig hyggelig aften, og jeg fik en masse gaver - dem skal i nok se til senere. Bl.a. fik jeg en masse penge og gavekort, så jeg skal rigtig ud at shoppe når jeg engang får tid ;-) I går var der så dimissionsfest på skolen, som sluttede af med fakkeloptog gennem byen og festfyrværkeri. Det var simpelthen så festligt og en aften jeg sent vil glemme. Jeg skal nok smide billeder ind af det hele senere :-) I morgen står den på studenterrundtur med klassen, hvilket jeg ser utrolig meget frem til. Og den efterfølgende tid står så på en hel del studenterfester og lignende. Det er jo lige til at holde til ;-)
Jeg håber i alle får en rigtig god sommerferie, til dem af jer der har det :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar